Friday, May 6, 2011

係估...

係估...
我知道政府的政策,我会问:你能不能等我行了这一转先至起Ron97的油价呢?

係估...
怡保的朋友知道我又上怡保,会问:又上坝罗?实情个度有头家咧?

係估...
阿妈知道我开夜车,会问:...
唔,其实我唔敢话卑阿妈听,我又喳夜车啦。

(整篇文用广东话来念比较好)

6 comments:

xhuey said...

係估...
我知道政府嘅政策,我會問:你得唔得等我行咗呢一轉先至起Ron97嘅油價咧?

係估...
怡保嘅朋友知道我又上怡保,會問:又上壩羅?實情果度有頭家咧?

係估...
阿媽知道我揸夜車,會問:...
唔,其實我唔敢話俾阿媽聽,我又揸夜車啦。

(睇得明冇?咔咔咔~~)

廖国民 said...

嘩!你好有錢哦!還用Ron97。今天一個駕BMW的朋友載我,他也是用RON95。

ringo said...

阿虫:果然係响香港食过浸过返0黎,连输入法都可以0甘精湛。我(言字边)念我要响电脑较多个中文输入法0左...
个“係”字,我offline0左之后先至省起唔係“是”,係个“係”字。唔该晒。

ringo said...

国民兄:我的阿福仔不是BMW不过我养他好像养BMW酱.... 哈哈,其实早前说这款车不适合RON95,但我酬酢了很久终于给他换了奶粉,当妈的我快养不起他了!!但是如果跑远途我还是会打Ron97,再不然掺半缸的97,除了这次....。

廖国民 said...

很好奇你開甚麽車?據我所知,所有的汽車都可以用RON95。而且不少國家甚至沒有賣高於RON95的汽油。當然,也有一些國家提供高於RON97的超級汽油,如我國的Shell V-power就是RON99汽油。

ringo said...

我是Naza Forza。据说这款车连同三菱一些车子都需要打97。我询问过很多人,曾经有一个人吓我说,这款车转了95的那一刻,在油站里当下启动不到引擎! 我后来beh tahan了,战战兢兢的打了95,其实还好,只是打97后,车子较为有力,很好跑....。
唉,你现在懂我以前干嘛办活动办到那么伤咯....