Friday, August 2, 2013

Dear Jackie

(我们的未完成)....

我知道你的担心和关心;
我也察觉到那些差异的存在;
我更清楚自己正踏在一条没有可能的路。

我并没有不自爱的,
折磨自己当享受

我只是诚恳地面对自己的感觉
我只是完成我或许未完成的功课(答案我真的没有预想)

我没有不关注你预设的立场
只是,
当听见这首歌的时候,
我想哭。
这只不过是我卑微的。
想法。

We never said our love was evergreen or as unchanging as the sea
But if you can still remember, stop and think of me
Think of all the things
We've shared and seen 
Don't think about the way
Things might have been
Think of me, think of me waking Silent and resigned
Imagine me trying too hard to put you from my mind
 直到,你所谓的,我满意的,更好的,出现了。

No comments: