Saturday, March 26, 2016

这一次,让我先处理情绪

(对不起,谢绝留言,就算留言,我也不打算回复)

这一晚,我未曾这么痛哭过,大声嚎啕,屋友们都不在,我放心的大哭至于,却也很想钻进谁的怀里放肆。但我紧紧的抱着ah pooh.

我真的受委屈了。
当她说:
It seemed that you dont even care. You didnt even plan to give up your yoga and I am giving up my holiday to you.

我已经不能说下去了。lumps in my throat.

and No one seems care.
再来一刀。

我哭着说
and i could have been given up very early ago.


这叫最委屈。我掏心掏肺,我曾经忘我的对你做一件事情,换来是这一句。

我 哭了。

原来我一早就已经放弃了这张paper。很久。

No comments: